АТС-7319, Днепр

Якість послуг

Відповідно до вимог п. 3.3. Положення про якість телекомунікаційних послуг, затвердженого Рішенням НКРЗ України №174 від 15.04.2010 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 червня 2010 року за №429 / 17724 і на підставі рішення НКРЗІ від 30.10.2018 № 562 «Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов'язковому оприлюдненню у 2020 році, ТОВ «НВП« Трайфл »розміщує (оприлюднює) інформацію про якість телекомунікаційних послуг:

Перелік показників якості послуг фіксованого телефонного зв'язку

  1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв'язку, виконаних за нормований час.
  2. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час.
  3. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).
  4. Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів.
  5. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів.
  6. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД).
  7. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді в систему інформаційно-довідкового обслуговування оператора.

Перелік показників якості послуг з доступу до Інтернету

  1. Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час.
  2. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).
  3. Відсоток успішних реєстрацій в мережі для послуг з доступу до Інтернету.
  4. Відсоток відмов реєстрації в мережі для послуг з доступу до Інтернету.
  5. Час затримки передачі даних в одну сторону для послуг з доступу до Інтернету.
  6. Дані щодо мінімальних швидкостей передавання та приймання даних для послуг доступу до Інтернету.

Річні звіти оператора телекомунікацій про якість телекомунікаційних послуг за формою №11-ЯТП: