АТС-7319, Днепр
Якість послуг
Відповідно до вимог п. 3.3. Положення про якість телекомунікаційних послуг,
затвердженого Рішенням НКРЗ України №174 від 15.04.2010 та зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 23 червня 2010 року за №429 / 17724 і на підставі
рішення НКРЗІ від 30.10.2018 № 562 «Про затвердження переліків показників
якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов'язковому
оприлюдненню у 2020 році, ТОВ «НВП« Трайфл »розміщує (оприлюднює) інформацію
про якість телекомунікаційних послуг:
Перелік показників якості послуг фіксованого телефонного зв'язку
- Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі
місцевого телефонного зв'язку, виконаних за нормований час.
- Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за
нормований час.
- Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх
некоректності (неправильності).
- Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів.
- Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів.
- Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної
допомоги (СЕД).
- Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді в систему
інформаційно-довідкового обслуговування оператора.
Перелік показників якості послуг з доступу до Інтернету
- Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування,
виконаних за нормований час.
- Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх
некоректності (неправильності).
- Відсоток успішних реєстрацій в мережі для послуг з доступу до Інтернету.
- Відсоток відмов реєстрації в мережі для послуг з доступу до Інтернету.
- Час затримки передачі даних в одну сторону для послуг з доступу до
Інтернету.
- Дані щодо мінімальних швидкостей передавання та приймання даних для послуг
доступу до Інтернету.
Річні звіти оператора телекомунікацій про якість телекомунікаційних послуг
за формою №11-ЯТП: